OMDAT IEDEREEN EEN GEWELDIGE MANAGER VERDIENT

De expertise van uw managers is van invloed op elk aspect van uw bedrijf: de betrokkenheid van medewerkers, productiviteit, omzet en resultaten. Goed management gaat meestal niet vanzelf. Managers worden niet geboren met de kennis hoe ze hun werknemers kunnen ondersteunen, ontwikkelen en motiveren.

Bij The Ken Blanchard Companies vinden we dat iedereen het verdient om met een geweldige manager te werken. Wij zijn een bedrijf voor leiderschapstraining en -ontwikkeling met meer dan 35 jaar ervaring in het trainen van miljoenen managers over de hele wereld die nu het beste in hun mensen naar boven kunnen brengen, geweldige werkplekken kunnen creëren en bedrijfsresultaten kunnen leveren.

waarom Blanchard?

Het is onze missie om geweldige dingen te laten gebeuren voor onze klanten. Op elk niveau van onze organisatie doen we er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

  • BEWEZEN INHOUD
    Onze inhoud, waaronder twee van de meest gebruikte leiderschapsframeworks in de wereld (Situationeel Leiderschap II en The One Minute Manager) en veel onderzoek op het gebied van vertrouwen, motivatie, verandering en klantenservice, heeft bewezen een waardevolle ROI op te leveren.
  • EENVOUDIGE EN KRACHTIGE MODELLEN
    Onze programma’s zijn gebaseerd op jaren van onderzoek en ervaring en bieden krachtige modellen die gemakkelijk te begrijpen, onthouden en onmiddellijk toe te passen zijn.
  • FOCUS OP MANAGERS
    Managers vormen de kern van uw bedrijf. Onze managementtraining kan hen helpen om effectieve operationele managers te worden die een geweldige werkplek creëren voor hun medewerkers.
  • VEEL ERVARING
    Ons team van experts levert relevante trainingen voor leiderschapsontwikkeling om bedrijven te helpen een personeelsbestand op te bouwen dat gepassioneerd en productief is en voor resultaten zorgt.

MAAK KENNIS MET ONS GETALENTEERDE Team

Ons team is toegewijd aan het leveren van leiderschapsontwikkelingsprogramma's die verder gaan dan de verwachtingen van klanten om hen te helpen hun doelen te bereiken.

Philippe Mailleux

Philippe has a university degree in Psychological and Pedagogical Sciences (Université Libre de Bruxelles) with a specialisation in Experimental Didactics and Train the Trainers. He publishes different books in Brussels and Montréal on the didactic, computer training and the learning languages. After 4 years of research at the ULB, he joined the Olivetti Group where he managed the Olivetti School. He then entered at Apple Computer as Training & Channel Marketing Manager. Philippe started and developed in 1991 his own activities in this domain for the Top 1000 in Belgium, Luxembourg and France (since 1993) to become a Blanchard partner. He regularly attends meetings and seminars together with the greatest American specialists in management, service and quality, to continuously enhance his skills in those areas.